Ga naar inhoud

Vriezer maakt veel geluid


Arthur

Aanbevolen berichten

Mijn inbouw vriezer maakt continu een brommend geluid, ongeveer om het uur slaat hij aan, zorgt ervoor dat zelfs het aanrecht trilt en als kers op de taart geeft de vriezer bijna continu een hele hoge toon. Mijn schoonvader heeft hem geplaatst en naar mijn weten staat het waterpas. Zover ik het kan zien zit bovenop de vriezer een ijzeren plaat die denk ik hoort bij de vriezer, de tussenruimte daarvan is maar een paar millimeter en komt op sommige plekken in aanraking met het granieten aanrechtblad. De vriezer zou uit eind jaren negentig komen.

Miele
Gefrierschrank F 310 Ui
Type 311183

Alle tips en adviezen zijn meer dan welkom. Hopelijk kunnen wij het probleem met hulp van jullie zelf oplossen.

Bedankt alvast!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Goedemorgen Arthur,

Allereerst excuus voor de late reactie. Heb dit topic helemaal gemist!
Bromt de vriezer nog steeds zo erg?

De vriezer staat al goed waterpas, dus daar zou het niet aan liggen. Is het nog mogelijk om bij de achterkant van de vriezer te komen? Misschien dat de compressor of radiator niet meer lekker vast zit in de rubbers, waardoor ze meer geluid maken. Eventueel staat de vrieskast te dicht tegen de muur aan waardoor er iets de wand raakt. Wat piepschuim er tussen zou al een hoop kunnen schelen!

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...