Ga naar inhoud

Verschil toevoeging -21 -22 Liebherr


Joery

Aanbevolen berichten

Ik ben nu de hele avond aan het zoeken wat nu het verschil is tussen een GN 2323-21 en een GN 2323-22 vriezer van Liebherr.
Ik kan het niet vinden, kan iemand me uit de brand helpen?. ik kan het niet uitstaan dat dit voor mij echt niet te vinden is.

Bij voorbaat dank

Mvg,

Joery
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Joery,

Volgens mij zit er qua model en functies geen enkel verschil tussen beide modellen. Dit kan betekenen dat de GN 2323-22 nieuwer geproduceerde apparaten zijn, gebaseerd op dezelfde functionaliteiten als de GN 2323-21.

De toevoeging kan echter ook betekenen dat een bepaald model specifiek voor bepaalde winkelketens is geproduceerd. Dat wist ik eerder ook niet, maar het schijnt bij televisies vaker voor te komen. Door middel van een verschil in de toevoeging achter de modelnaam / modelcode wordt duidelijk gemaakt voor welke winkelketens een model uitgebracht is.

Verder kan ik namelijk geen verschillen ontdekken in specificaties, enkel een klein verschil in prijs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...