Ga naar inhoud

Miele F1312S vrieskast


Willem

Aanbevolen berichten

Ik heb het bedieningspaneeltje los, gaat heel makkelijk, maar kan eigenlijk geen thermostaat vinden, het boven blad gaat er volgens mij niet zo makkelijk af, de deur scharniert daar in. Aan de rechterkant, het knopje om de vriezer harder te laten gaan zitten twee draden, een blauwe en een rode. Aan de linkerkant zitten drie draden, blauw, zwart en bruin. Ik zou een foto kunnen maken maar weet niet hoe je die dan plaatst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Miele F1312S zit complex in elkaar zo te lezen...

Waarschijnlijk zijn de zwarte en bruine draad verantwoordelijk voor het signaal dat de thermostaat doorgeeft aan de compressor. U zou nog kunnen proberen deze twee draden met elkaar te verbinden (en dus los te halen) om te controleren of de thermostaat echt defect is. Wanneer de thermostaat namelijk wordt doorverbonden geeft deze geen signaal meer naar de compressor. Wanneer de vriezer dan continu blijft koelen is het duidelijk dat het probleem bij de thermostaat ligt.

Verder zou ik zo ook niet exact durven zeggen waar de thermostaat precies zit en hoe deze eruit gehaald kan worden. Misschien is contact opnemen met Miele dan de beste manier!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...