Ga naar inhoud

liebherr vrieskast G5216


orie

Aanbevolen berichten

Ik heb een liebherr vrieskast gekregen. Op zijn zijkant vervoerd (ongeveer 3 uur) ,daarna 48 uur rechtop gezet en aangezet. Nu wordt de zwarte pot (motor) wel warm ,maar het rek op de achterzijde niet. Hij vriest ook niet. Wat zou het kunnen zijn, lucht in de leiding? en hoe kan ik dat controleren? G 5216 geeft geen fout aan op het display!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er een snelvriesfunctie op? Als deze wordt ingeschakeld, wordt de vriezer dan wel koud? Als dit het geval is, dan is het misschien een kapotte thermostaat.

Het kan ook een probleem met de elektronische sturing zijn. Bijvoorbeeld een losse connector of relais op de printplaat. Deze kunnen relatief eenvoudig weer vast gesoldeerd worden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja er zit een snelvries functie op, maar daar reageert de vriezer ook niet op.Ik zal eens kijken of er misschien iets los zit.Er zit een klein printplaatje in, zonder relais en de pluggen zitten goed vast. Heeft iemand nog een idee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...