Ga naar inhoud

Liebherr diepvries tempratuur stijgt


Suzanne

Aanbevolen berichten

Wij hebben een diepvries van Liebherr uit 2005 waarvan de tempratuur steeds oploopt. We hebben al van alles geprobeerd, maar hij blijft oplopen. Nu hebben we de achterkant opengemaakt en zien we een koker ( gedeeltelijk met spiraal erom heen) waar een blauw groene massa omheen zit. Iemand een idee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen met de temperatuur worden vaak veroorzaakt door een defecte thermostaat. Dit kun je controleren door de thermostaat door te verbinden. Haal de thermostaat los en verbind de twee draden (vaak bruin en zwart) met elkaar. Als de vriezer nu aanslaat en continu blijft koelen, is dit een teken dat de thermostaat vervangen moet worden.

Meestal vind je de thermostaat achter de temperatuurknop, display of binnenverlichting.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De SuperFrost functie overruled geloof ik de thermostaat. Je geeft dan namelijk aan dat de vriezer maximaal moet gaan koelen, om de producten extra snel in te vriezen. Hiervoor is de thermostaat / temperatuurvoeler niet benodigd.

Heb je wellicht een foto? Ik durf zo even niet te zeggen wat het precies is namelijk. Het lijkt mij niet de compressor, dat is een groter zwart blok. Wellicht deel van het koelcircuit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...