Ga naar inhoud

Liebherr CUN 3533


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik heb een Liebherr uit 2011, en het koelgedeelte werkt niet meer. Over het vriesgedeelte weet ik niet, de inhoud is nog bevroren, geen idee of ook dit is uitgevallen. Ik kan uiterlijk dinsdag een telefoontje van Liebherr verwachten (fijn, 4 dagen een niet-werkende koelkast), onderzoekskosten in ieder geval 80 euro, daar komen nog onderdelen en uurloon bij natuurlijk.
Na wat googelen is de vraag of het de thermostaat of de compressor betreft. Weet jullie hoe ik hier achter kan komen wat het defecte onderdeel is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Yvonne,

Om te bepalen of de thermostaat defect is kan deze worden doorverbonden. Dit doe je door de thermostaat los te halen, vaak zit deze achter het lampje / thermostaatknop. Haal het kapje eraf en verbind de 2 draden van de thermostaat met elkaar (vaak is dit bruin en zwart). Wanneer de koelvriescombinatie dan continu blijft koelen (de compressor blijft draaien) dan is dit een teken dat de thermostaat kapot is.

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...