Ga naar inhoud

Bauknecht GKA 175 Optima


Lola

Aanbevolen berichten

haai, een tijd geleden heb ik mijn vriezer schoongemaakt. toen ik hem weer aanzette bleekhi het niet meer iotimaal te doen. een rood lampje gaat steeds branden, ik begrijd dat dat betekent dat ie niet goed koelt! mijn vraag is kan ik dit nu fixen of niet? want ik denkt dat ie super veel stroom verbruikt nu ik telkens op de oranje knop moet drukken!
aub help mij
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Lola,

Dit rode lampje betekent vaak dat hij de juiste temperatuur nog niet heeft bereikt. Brand dat lampje altijd? Of was dat enkel kort nadat je de vriezer weer opnieuw hebt aangezet. Als de vriezer uit is geweest heeft hij natuurlijk enige tijd nodig om weer de juiste temperatuur te bereiken. Ook wanneer er te weinig producten in bewaard worden zal het langer duren voordat de vriezer de optimale temperatuur heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij gaat om de zoveel tijd aan, na ong 7 uur. en als ik niets doe, begint het te ontdooien. wat ik dus elke dag doe is de gele knop 'aanzetten'.
en dan slaat de vrizer weer ''aan''. ik denk dat dit mij super veel energie kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lola,

Dat het rode lampje steeds gaat branden geeft inderdaad aan dat het in de vriezer te warm is. Dit kan komen door een electronisch probleem, maar ook door bijvoorbeeld versleten deurrubbers. Als de deurrubbers versleten zijn komt er namelijk warme lucht van buiten in de vriezer..

Dit kun je zelf controleren door een zaklamp in de vriezer te leggen en alle lampen in de keuken uit te zetten. Als er licht door de rubbers van de deur naar buiten komt moeten deze vervangen worden.

Als dit niet het geval is, dan kun je het best even contact opnemen met Bauknecht zelf!

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...