Ga naar inhoud

Vriezer Beko FN126420


Nancy

Aanbevolen berichten

Op het display van onze diepvries knippert sinds 2 dagen een rood lampje met een uitroepteken. Ook de temperatuuraanduiding '-20' knippert. De diepvries koelt nog gewoon zoals eerst. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rood lampje met uitroepteken duidt er meestal op dat de temperatuur in de vriezer te warm is geworden. Zijn alle producten nog goed bevroren? Je zou met behulp van een thermometer kunnen checken wat de daadwerkelijke temperatuur is in de vriesruimte.

Als de temperatuur goed is, dan denk ik dat alleen de display wat kuren vertoont en de bedrading even gecontroleerd moet worden. Is de temperatuur niet goed, dan kan het erop wijzen dat de thermostaat defect is en vervangen moet worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie. De temperatuur in de vriezer is goed. Dan zullen we op zoek moeten naar iemand die verstand heeft van electronica. Ik dacht misschien is er een optie om de vriezer te 'resetten'. Ik lees op andere plekken dat er veel mensen hetzelfde probleem hebben met deze vriezer. Is er nog iemand die het heeft opgelost?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 jaren later...
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
Ik had het ook. Opgelost door de aan uit knop (meest links) en de bel knop (meest rechts) tegelijk in te drukken. Er verschijnt dan eerst p5 in het paneel. Dan gewoon afwachten en hij komt vanzelf weer in de voorheen ingestelde stand. De storingsmelding is verdwenen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...